John Dada

Jag vet inte om ni har sett reklamen för en ny artist som kallar sig John DADA men jag har i alla fall inte lyckats undvika den. Efter att ha sett bilderna på hans leopardfläckade ansikte varje dag på spårvagnen blev jag till slut nyfiken nog och bestämde mig för att kolla upp vem han var. Det visade sig att John DADA är såpass ny att han än så länge bara har släppt två låtar, en av dessa är kompletterad med en musikvideo.

Videon i sig är jag personligen inget stort fan av, men John DADA kan ha potential, bara han växer upp lite. Jag rekommenderar att lyssna igenom hela låten en gång innan ni bestämmer er för vad ni tycker. Klicka inte bort den direkt, den växer en aning.
http://johndada.mx/

Kommentarer
Postat av: Florina

sv; Tack för musiktipsen!

Du kommer få en länkning på bloggen så snart så möjligt som ett tack! :)

kram

2010-11-12 @ 19:09:13
URL: http://florinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0